Khamis, 24 Disember 2009

CUCU-CUCU KU ... oh tidak ... CUCU SEDARE MA ....

Sebelah akak




Anak-anak Ijam, Ieqa & Tasya (Ijam anak sedare akak)

Sebelah akak baru 2 org. Terasa diri dah tua la pulak, pegi belah sini ade yg panggil nenek, pegi belah sane pun nenek jugak ... hmmm ... cucu sendiri belum ade ... tak taw la anak2 akak ni ... ade hati ker nak kawin ...

Belah hubby




Cucu2 kak Midah, anak2 Ijan, khairul dan ade terselit sorang anak Faizal. Ijan tinggal kat Klang, Khairul tinggal di Cheras Jaya



Shafiq anak Ayi (baju putih), dah dkt 2 tahun baru menengok anak si Ayi ni .. Manja ngan atuk ... cucu abang Aman, Ipoh mali



Anak Faizal bernama Fawwaz ...(yg angkat tangan) Dorang ni baru balik dari Mesir, setelah hampir 4 tahun kat sane











Raudhah (baju pink) anak Faizal, yg lagi sorang tu Aisyah anak Mazlina, cucu Halidah, dari Desa Jenaris, Kajang




Yang ni cucu terbaru kak Midah, anak Khairul, sibuk2 org merewang, si ibu dah turun tanda nak bersalin, lahir pada 11/12/09 - Khairunnisa nama di beri ..











Ade lagi cucu2 sedare yg tak enterframe kat sini ... sbb jarang jumpa, walaupun berdekatan tp tak pernah jengah menjengah .... ade 6 cucu sedare hubby tak masuk kat sini lagi ...



2 ulasan:

  1. ehh..along xde mcm mane nie?hahaha

    BalasPadam
  2. along bukan cucu ... tp bucu ... bucuk ..

    BalasPadam